reklama

gold digger 01

Áno. Konečne ho našla. Je to on. Jej lietadlo. Odlietí s ním preč, ďaleko, tam kde nie je nič iné iba oni, spolu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Vždy na otázku, aký má byť jej chalan odpovedala: "musí to byť moje super sexi lietadlo." Nikto tomu vtedy nerozumel, a jej sa nechcelo vysvetľovať. Teraz to aj ona úplne pochopila. Keď ho mala pri sebe, lietali spolu. Len tak si poletovali.

Usmiala sa, keď ho zbadala. Stála na rohu. Presne tam, kde sa spoznali. Tam, kde mu vletela pod kolesá malá zmätená holka. Zobrala mu bundu a prilbu a odišla. Bála sa, že na ňu zabudne. Vedela, že keď mu tie veci zoberie ešte aspoň raz ho uvidí. Pomaly sa pohla. Zašla z roh. Čakala, kým príde za ňou. Stále sa tváril nijako. Žiadne emócie sa mu neodrážali v tvári. Zastavil. Dala dole prilbu. Pobozkala ho. Nečakala na nič. Chcela ho iba pobozkať. Videla ho druhý raz v živote. Vtedy si pripadala ako herečka vo svojom vlastnom filme. Konečne to bola ona, tá dôležitá.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Prišiel pre ňu domov. Na motorke. Otvorila mu. Vyšla von. Zobrala si do ruky prilbu. Pozrela na neho. Bola smutná. Pobozkala ho. Pomaly sa na neho pritlačila. Objala ho. Bozkávala ho. Oči držala silno zavreté. Vedela, že sa na nich pozerá. Mrzela ju hádka s bratom. Prvý krát sa pohádala kôli nemu. Chcel vedieť kto to je. Za kým to vlastne chodí. Obzrela sa do okna, za ktorým mizla postava. Otočila sa na neho. "Poďme!", zavelila. Odišli kúsok za mesto. Flákali sa. Prechádzali sa. Chválili sa a ľutovali sa bozkami. Zobral ju za ruky. Vycítil, že nie je niečo v poriadku. Zoral ju domou. Ešte ani motor poriadne nevypol a už ho brat ťahal dnu. Zobral si ju bokom a povedal jej nech mama radšej nevie o tom, že jazdí na motorke. Vtedy, keď sedeli za stolom, pod stolom sa držali za ruky mamka ho pozvala na chatu. Nevedela, že idú na chatu. Nevedela, že tam idú bez rodičov.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Vysoký tmavovlasý chalan s veľkými rukami, krásnymi hnedými očami. Chalan, Ktorý ju skoro zrazil. Ide s ňou na chatu.

Prišiel na aute. Vtedy si uvedomila, že je asi bohatý. Nasadli. Netrvalo to dlho. Zablúdili. Dve autá za sebou krúžili po lese. Našli cestu. Zastavili. Chytila ho za ruku. Otočil sa. Vlepila mu bozk. Otvorila dvere. Obzrela sa. Ona, jej dvaja bratia, on a ryšavý. Nakoniec vystúpila z auta aj bratova frajerka. Krásna zlatovláska s dlhými nohami a ja sme tam boli jediné baby. "Treba to tu upratať a bude to!" zavelil brat. Otvoril dvere. Smrad dlho nenavštevovanej chaty. Prach.

Povyzliekali sa do pol pása a vydali sa hľadať do lesa drevo. Zostala som tam ja a zlatovláska, ktorá zjavne ešte nikdy nerobila poriadok. Vyčistila som podlahy, vyhodila von periny, dali sme prať záclony, umyla som okná. Nakoniec sme to tam všetko prevoňali čistiacimi prostriedkami. Pozrela som sa von. Na pareze sekal drevo. Bol hore bez. Za ním môj brat. Sklonila som hlavu. Vonku bolo už skoro šero. Ešte musím umyť stôl a lavicu. Zlatovláska mi už nepomôže, je vonku pri chalanoch. Smejú sa.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Vyjdem von. Jemne ho pohladím po chrbte. Otočí sa. Pobozkáme sa. V tom si spomeniem na periny. Treba ich vrátiť dnu. Bude padať rosa. Odpojím naše pery. Skloním sa na ospravedlnenie. Ťahám sa s perinami dnu. Máme dve izby dole. Jednu hore. Navliekam periny.

Výjdem von. Je tam. neviem tomu uveriť, že tu je. Stojím a pozerám sa. Pozrie sa. Usmejem sa. Ide ku mne. Bozkávame sa. Pomaly sa mi kĺžu ruky po jeho spotenom tele. Objímam ho. Váha. Objíme ma. Ťahám ho k záhradnému stolu. Sedí za mnou. Za túto chvíľu by som zomrela. Cítim ho za sebou. jeho teplo. Jeho ruky okolo mňa. jeho smiech. Niekto si spomenie, že treba zatopiť. Ide dnu brat a ryšavý. Zostávame vonku iba dva páry. Spomeniem si, že máme všetky okná pootvárané a idem zatvárať. Keď sa vrátim sedí medzi nimi zlatovláska. Letmo sa dotýka mojich tehličiek na jeho bruchu. Smejú sa. Prichádzam bližšie. Nesmejem sa. Posadí si ma na kolená.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Prvý večer sa vyťahujú karty. Popíja sa. Hrá sa. Už je osprchovaný. Pomaličky mu pripito bozkávam krk, keď rozdáva. Idem sa umyť. Pripravím sa na našu prvú spoločnú celú noc. Vrátim sa k nim. Je niečo málo pred polnocou. "Tak kto, kde bude spať?" spýta sa brat. Ja budem spať hore, to je jasné. Vnútri je už teplo. Pozriem sa na neho. Stále mám v očiach smútok. Smutný strach zo zlatovlásky. Sadnem si k nim ešte na chvíľu.

Nad ránom som to vzdala. Išla som spať. nemohla som zaspať. Počúvala som zvuky zdola. Po pol hodine vyšiel hore. Ľahol si za mňa. Tvárila som sa, Že spím. Objal ma. Bol studený. Inštinktívne som sa obrátila k nemu. Zaspala som.

Lea Klokvorková

Lea Klokvorková

Bloger 
  • Počet článkov:  38
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám rada život taký aký je. A neznášam slovíčko rada. :) Zoznam autorových rubrík:  snyskromne o mneSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu