reklama

strata

Stala sa mi nehoda. niekde medzi tým tvojím nemám ťa rád a ľúbim ťa. Niekde tam.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Stratila som sa. Strácam sa často. V oćiach rôznych ľudí. V úsmevoch malých detí. V kvapkách studeného daźďa. Dokonca aj medzi tancujúcimi snehovými vločkami.

Stratila som sa. stratila som sa medzi tvojími bozkami. V tvojich pohladeniach. V tvojich očiach, pozerajúcich sa na mňa.

Dala som ti vśetko, čo som mohla. Nechala som ťa robiť si somnou čo chceš. Oddane stratená v tebe som ti ponúkla vśetko. Bez rozmyšlania. A to bola chyba.

Ponúkla som ti všetko. Vśetko ale bezomňa.

Berieš si telo, ja ticho plačem. Bozkávaš moje pery, ja som zmätená. Hladíš moje telo, ja neverím. Obíjmaš ma, ja sa bojím.

Lea Klokvorková

Lea Klokvorková

Bloger 
  • Počet článkov:  38
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám rada život taký aký je. A neznášam slovíčko rada. :) Zoznam autorových rubrík:  snyskromne o mneSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu