reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Lea Klokvorková

Lea Klokvorková

Bloger 
  • Počet článkov:  38
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám rada život taký aký je. A neznášam slovíčko rada. :) Zoznam autorových rubrík:  snyskromne o mneSúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

strata

Lea Klokvorková

strata

Stala sa mi nehoda. niekde medzi tým tvojím nemám ťa rád a ľúbim ťa. Niekde tam.

  • 10. feb 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
a Svet sa ďalej točí ..

Lea Klokvorková

a Svet sa ďalej točí ..

Niektoré veci sa dejú len tak. Nemajú dôvod. A my, ľudia ho stále hľadáme.

  • 27. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Ranná úvaha o tuctovej zlobe

Lea Klokvorková

Ranná úvaha o tuctovej zlobe

Všetci hľadáme pomoc.

  • 27. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
blbosť ...

Lea Klokvorková

blbosť ...

náladovka skrz na skrz!

  • 16. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
ja o tom nič neviem

Lea Klokvorková

ja o tom nič neviem

Mám strašne rada, keď mi niekto rozprava príbehy, keď sa mi sťažuje alebo iba hovorí o tom, čo bolo. Núti ma to aspoň na chvíľu nemyslieť na seba a svoje problémy a trápenia.

  • 18. sep 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
reklama
patrím tam, kde nepatrím

Lea Klokvorková

patrím tam, kde nepatrím

Možno to bude úchylné, divné a zle formulované poďakovanie istému belasému klubu.:) A možno to je o mne. Možno nie :)

  • 16. sep 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
List

Lea Klokvorková

List

Tak Ťi konečne píšem.

  • 24. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Bezec na dlhé trate

Lea Klokvorková

Bezec na dlhé trate

Venujem túto toto vec  istému Matúšovi z ružinova.

  • 19. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Zabúdam

Lea Klokvorková

Zabúdam

To čo si už zajtra nebudem pamätať ma musí trápiť dnes, aby som mohla pokojne zabudnúť pretože viem že ma to trápilo. ( ak to ešte nikto nepovedal tak si to rada privlastním )

  • 13. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 374x
  • 0
Utekám od teba z lásky

Lea Klokvorková

Utekám od teba z lásky

Znovu ďalšia bytovica. Žiadne jedlo. Všade alkohol a hlasná hudba.

  • 9. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
reklama
Moje konečné začiatky

Lea Klokvorková

Moje konečné začiatky

Občas stačí obyčajný pohľad, inokedy ani celý život nestačí.

  • 6. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Krajsia a tlsta sestra

Lea Klokvorková

Krajsia a tlsta sestra

Ja nie som krajšia to ona je ta pekná - vysvetľovala som bratovi keď ma nazval peknou sestrou.

  • 7. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
salatik co by ma potesil

Lea Klokvorková

salatik co by ma potesil

co som vymyslela a co moj mozog dal

  • 27. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Dcéry našich matiek

Lea Klokvorková

Dcéry našich matiek

opäť mam dobrý pocit z vyhratého boja nad svojimi neviditeľnými prišerami. Idem Domov a túžim len po jedinom : mäkučkej postieľke, do ktorej by som padla a spala a spala a spala.

  • 4. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
blbosť = chalani? alebo o tom čo si myslím

Lea Klokvorková

blbosť = chalani? alebo o tom čo si myslím

NECENZUROVANA KONVERZACIA O ZIVOTE A AKO TO BYVA TAK AJ O CHALANOCH A  O NASOM JING CO JANG .. ICQ.. sorry bez urazky ale jed sa nelubi necitaj .. ja len by to tu malo byt lebo su to tiez myslienky , to co ma trapi .. ja som ja ( zaza )

  • 29. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
reklama
Prepáč, že ťa milujem

Lea Klokvorková

Prepáč, že ťa milujem

koľko krát ti chcel povedať ako ťa ma rád , nevedel ako ..

  • 24. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
sviatky a ovocie

Lea Klokvorková

sviatky a ovocie

Jeto až zaujímave ako sa po sviatkoch chudne .. :)

  • 12. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu