reklama

Nepríde

Už zase sa rozpráva sama so sebou! vytkne matka Georgeovi.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

- ja viem že si tu. Ja viem, ale nemôžem byť aspoň ja tam kde si ty, keď už ty nemôžeš prísť za mnou.

- počúvaj čo hovorí!

- Nie je to ako velezrada počúvať cudzie rozhovory?

- Ale ona sa rozpráva sama zo sebou. Ona vlastne chce, aby ju niekto počul. Je to ako volanie o pomoc, to môžeš počúvať aj bez jej vedomia.

- Chcem ťa. Chcem ťa tu. Ja neviem, či by som to dokázala. Opustiť ich.

Matka zhíkla. - musím tam ísť a .. a zastaviť ju.

- Hej a čo urobíš? Priviažeš ju o posteľ. A bude vedieť že ju odpočúvaš.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

- ak bude treba tak ju aj priviažem.

- nechaj ju dohovoriť.

- Nie asi nie. Mám tu veľa fajn ľudí. Predovšetkým moje spriaznené duše. Emily, vždy si rozumieme. O.K. vie ma naštvať do nepríčetna, ale to jej vždy odpustím, veď koho by taká čudáčka ako ja mala, keď nie ju. Páčila by sa ti. Možno viac ako ja.

- Ona plače!?

- Ticho!

- Ešte Naty, ona je taká dievčenská. Nerozumieme si, ale vieme si nerozumieť aj spolu. Hádame sa. Nie až tak ako s Emily, ale pri Naty vždy viem, že som na vine ja, dáva to dosť najavo. Emily je naj. je pri mne. Nie nezvládam to ani s ňou. Ona žije . Aj Naty žije. A chcú to aj po mne. Ja viem že by si si to asi aj ty želal. Veď preto..

SkryťVypnúť reklamu
reklama

- Čo robí?

-neviem nevidím ju.

- Prečo je ticho?

- Ja viem. Nemôžem na to myslieť. nesmiem. Už som ok. Občas som v inom svete. Niekde inde. Naty tam nikdy nebola. Emily asi tiež nie, ale zdá sa že vie. Vieš keď sedíme pri pive tak občas povie niečo čo si možno iba zložito vysvetľujem a pritom ona to myslí iba tak ako to znie. Naty je typická baba akú by každý chcel. Aj ty? To sa už asi nedozviem. Ja nie. Emily. Emily je krásna. pri nej sa musím cítiť zle, ale ona sa z toho vždy vykecá. Občas mám pocit, že ma už nechceš. Že keby sme sa stretli, nebudeš ma chcieť. Nie som obľúbená ak Naty. Nie som pekná a v pohode ako Emily. Možno sa to raz od nich naučím. Potom je tu ešte Mimi. Poznáme sa od detstva. nezmenila sa až tak veľmi. Je iba tým, čo s Emily voláme pipina. Je peknučká. Má ľudské problémy. A bojí sa aj nebojí. Bojí sa, ale ja sa bojím viac.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

- Pohla sa!

- Kam? ide sem?

- Nie

- Potom je tu George.

- o tebe hovorí!

- "Rodinný" priateľ. Od prvej chvíle je zaľúbený do nej. Je to pekné. Ona si to nevšíma. Ako keď sme my začínali. Od prvej chvíle. Od prvého pohľadu. Aj on z nej nevie odtrhnúť oči, tak ako ja od teba. Stále je tu. Keď zavolá, pribehne. Ktovie možno to robí zle. George je dobrák od kosti. Je u nás často kôli mame. čaká kedy si ho všimne. Ona by ho možno aj chcela. Bojí sa. Keby boli opití ako mi vtedy ani ona by sa nebála ako ja vtedy. Mama. Nerozumie. Nevie ako by mala. Chce byť obyčajná, aspoň tak pôsobiť. Nevie, že pre niekoho už je neobyčajná. Jediná. mali by sa dať dokopy. Mama je pekná. mladá. Nemala by byť pri mne. mala by žiť. Hlavne kôli nej a kôli tatkovi to nedokážem. Vieš tatko mi často hovorí o tom ako jeho kamaráti pochovali deti. Ja mu to nechcem dopriať. Nie on nebude počúvať "divoké kone" na mojom pohrebe. Nie už len preto že by ich to položilo. Ako aj Izu. Máme spoločnú izbu a to je asi tak všetko. Zvykli sme si. Máme jedna druhú, keď sa hádame, keď spíme vieme že nie sme samy, že je tam s nami tá druhá.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

- Prepáč. Nemôžem ísť ešte za tebou. Musím počkať. Až si príde aj po mňa. Postráž mi miesto. A nezbaľ tam nijakú sexi dušu. Ľúbim ťa a vždy budem. Chýbaš. Prosím zostaň ešte chvíľku pri mňe aspoň, kým zaspím.

Otvorí dvere.

- Aaaaa Lety, čo tu robíš?

Lety sa smeje. Načapala Georgeo s mamou bozkávať sa rovno pred dverami jej izby.

-Som iba smädná.

- Hneď ti niečo nalejem.

Lety sa smeje na Georgeo. On jej úsmev opláca. Tak čakanie sa oplatilo. Predsa len si ho všimla. Chce ho. A on ju ľúbi.

Lea Klokvorková

Lea Klokvorková

Bloger 
  • Počet článkov:  38
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám rada život taký aký je. A neznášam slovíčko rada. :) Zoznam autorových rubrík:  snyskromne o mneSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu