reklama

nase miesto

Hľadám ťa v každom okamihu, v každom bozku, úsmeve, pohladení.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Chýbaš mi. Neoplatilo s ti to, byť ku mne iný. Nikto nikdy. Nie nikto. Iba ty si. Bola som tvoje dievčatko. Teraz keď sa pozrieš. Nie. Nepozeraj sa prosím. Nie na mňa. Bojím sa . Bojím sa že už vo mne neuvidíš to tvoje dievčatko. A to by som nezvládla. Máš u mňa miesto. v srdci. Je iba tvoje. Tvoje a moje. Sme tam. Ako vtedy. U teba. Ležíš vedľa mňa. Pozeráš iba na mňa. Žiadna iná. Nie iba ja. Ja som v tvojom objatí. Pozeráš na mňa. Hladkáš ma. Som tvoje malé dievčatko. Si tu. Pri mne. ľúbim ťa. To, že si pri mne. Aj keď si so mnou sám. Nebojíš sa ma. ľúbim ťa. čakám. Na tvoju ruku v mojej. Na tvoj pohľad. Na pohladenie. Na to že tu budeš so mnou.  A tak ťa hľadám. V každom okamihu. Každom úsmeve. Každej slze.

Lea Klokvorková

Lea Klokvorková

Bloger 
  • Počet článkov:  38
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám rada život taký aký je. A neznášam slovíčko rada. :) Zoznam autorových rubrík:  snyskromne o mneSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu