reklama

som single zadaná

Ako veľmi dokáže jeden človek zraniť druhého .. oveľa viac ako čokoľvek iné si vieme ubližovať medzi sebou.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Mám v zmluve so životom, že nesmiem brániť ľuďom pohnúť sa ďalej. Nezáleží na tom ako ma to bolí. Vždy to zabolí keď musím nechať isť po svojom niekoho.

A tak sa to stalo. Najprv kamarátka, ktorú si do dnes cením veľmi. Vtedy sa mi skončil svet a dostala som sa tam, kde som. Najprv som sa s tým trápila po svojom. Alkoholom. Bolo mi to jedno. Podržala ma holka, ktorá pri mne bola aj keď som sa mýlila.

Prehodnotila som čo a ako. Povedala jej všetko, čo som toľko potrebovala niekomu povedať. Mám v nej kamošku, za ktorú by som sa dala aj upáliť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Mala som chalana. Mala som ho rada. Dosť neskoro som si uvedomila ako veľmi. Až vtedy, keď som ho nedokázala podviesť. Väčšinou som s tým nemala problém. Ale niekto sa stal výnimkou. Zrazu som ho nechcela podviesť. Potom som si uvedomila, že ho ľúbim. Bála som sa toho. Ale teraz sa toho bojím ešte viac. Bola som s ním vždy keď mohol. Každú chvíľu s ním som si užívala.

Najlepšie mi bolo, keď sme len tak ležali vedľa seba a on ma objímal. Tú chvíľu by som za nič na svete nevymenila.

Ale vedela som to. Od začiatku som vedela, že jeden z nás bude trpieť. Dúfala som, že sa nezaľúbim až tak. Sekla som sa.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Bolí ma to. Všetko mi pripomína niečo. Niečo, kde sme boli spolu. Preto, to tak bolí. A možno to bola tá chyba .. boli sme príliš často spolu.

čítam stále dookola jeho status na jednej stránke:

Po dlhej dobe mi začína na niekom záležať a neviem bez neho byť ;-) Konečne sa končí smutné obdobie :-D

A viem, že to už nie je o mne. Bolí ma to. Mal tam napísané, že jeho kamaráti zistia, kto je to v pondelok. Od zajtra to bude jasné. Nevadí.

Keď bude šťastný nevadí. Nezáleží na tom ako to chcem ja. Nesmiem mu brániť. Nesmiem. Nesmiem chcieť, aby bol somnou, keď on sám už nechce.

A tak utekám. K alkoholu. Schovať sa pred tým, čo tak bolí. Vravia mi nech počkám do zajtra možno je to o mne. Nie nie je. Nerozišiel sa somnou. Iba napísal, že nevie ako je to s nami.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Dýcham zhlboka. Behám po vonku, nech nie som doma, kde mi ho to pripomína. A bojím sa zajtrajška. Bojím sa vidieť tú, ktorú on ľúbi. Lebo ja ľúbim jeho.

Lea Klokvorková

Lea Klokvorková

Bloger 
  • Počet článkov:  38
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám rada život taký aký je. A neznášam slovíčko rada. :) Zoznam autorových rubrík:  snyskromne o mneSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu